Építőanyag értékesítő/üzletkötő
Az ÉPDUFERR Nyrt. egy dinamikusan fejlődő társaság, melynek fő tevékenysége az építőipari generálkivitelezésre épül. A vállalkozásunk 2004-ben indult, és kezdetektől fogva a multinacionális ügyfélkört célozta meg. 2013-ban kezdtük el az építőanyag kereskedelmi, 2021-ben az acélkereskedelmi és feldolgozási tevékenységet. Szándékunk, hogy az acélkereskedelmi tevékenységet nemzetközi piacokon is eredményesen tudjuk működtetni. Hosszabb távú célunk, hogy 5 éven belül Magyarország egyik meghatározó vállalata legyünk. Egy stabil, több lábon álló vállalat, melynek árbevétele ennek szellemében emelkedik.
Büszkeséggel tölt el minket, hogy a 2021-es év végén Nyrt.-vé alakultunk és a Budapesti Értéktőzsde Xtend piacán megjelentek részvényeink.
Mivel foglalkozunk és mire számíthatsz, ha csatlakozol csapatunkhoz?
Az építőanyag kereskedelmi tevékenységünkre dedikált Csapatunk jelenleg 10 fő.
Fiatalos csapat vagyunk, tehetséges fiatalokkal szeretünk együtt dolgozni, akiknek megadunk minden támogatást ahhoz, hogy nálunk hozzák ki magukból a maximumot.
Legfontosabb feladataid:
- Építőanyag értékesítés Dunaújvárosi üzletünkben
- Új értékesítési lehetőségek folyamatos keresése.
- Új ügyfélkör kialakítása, intenzív piacbővítés.
- Árajánlatok készítése, kiküldése és nyomon követése.
- Társaságunk méltó képviselete a hazai piacon
Milyen körülményekre számíthatsz?
- Az állás teljes munkaidős
- Irodánk Dunaújvárosban, a Budai Nagy Antal utcában található. A vasútállomástól gyalog is könnyedén megközelíthető (100 méter), autóval pedig kényelmesen tudsz parkolni saját zárt parkolónkban.
- Munkádhoz telefont, laptopot, munkaállomást biztosítunk
Miért éri ez meg Neked?
- Részletes, hatékony betanítással készítünk fel a napi feladataidra
- Piacképes, dinamikusan fejlődő bérezés, rendszeres bérkorrekció; Nem leszünk hálátlanok azért, hogy a szíved-lelked kiteszed a Csapatért.
- Megbízható, stabil munkahely (három Covid-19 hullámot is leépítés nélkül, sikerrel és fejlődéssel zártunk), hosszú távú munkalehetőség
- Széles körű cafeteria juttatások (Bármilyen formában kérhető)
- Az irodában kávét, teát, üdítőt és vizet biztosítunk Számodra
- Folyamatos, munkakörrel kapcsolatos képzésekre van lehetőséged
- Azonnali munkakezdés lehetséges, de ha felmondási időd van, megvárunk
- Gyakori céges rendezvényeken találkozhatsz azokkal a kollégákkal is, akikkel a hétköznapokban ritkán van munkakapcsolatod
- Velünk egy stabil, magyar tulajdonosi háttérrel rendelkező cégben valósíthatod meg karriercéljaid
- Aktív része lehetsz egy összetartó és folyamatosan fejlődő közösségnek.
Mikor érdemes erre az állásra jelentkezned?
- Magas szintű értékesítési kompetenciával rendelkezel, tudod mitől döglik a légy
- B kategóriás jogosítványod és minimum középfokú végzettséged van
- A marketing kompetencia előny, de nem feltétel, mert a cég együtt dolgozik egy megbízható, képzett PR szakemberrel
Mi történik miután jelentkezel?
- Amennyiben relevánsnak tartjuk a szakmai hátteredet, egy személyes interjúra fogunk meghívni, ahol be tudsz mutatkozni a cégvezetésnek. Ez egy kb 40 perces beszélgetés lesz, ahol lesz lehetőséged megnézni a környezetet és beleszagolni a hangulatba.
- Az interjú után maximum 10 napon belül értesítünk Téged a döntésünkről.
Ami még felmerülhet benned:
Milyen lesz a főnököm?
Tamás 2 éve dolgozik csapatunkban vezetőként. Ő a legempatikusabb főnök, bármikor bármiben támogat. Ha nyugodt és kiegyensúlyozott légkörben szeretsz dolgozni, itt megtalálod. Soha nem beszél mellé, mindig egyértelműen elmondja a célokat, és ha bármikor elakadsz valamiben, akkor nyugodtan kérdezhetsz tőle, segíteni fog. Az a típus, aki rendszeresen ad visszajelzést, úgyhogy a csapatában garantált a szakmai fejlődés, tanulás.
Te is dolgoznál a csapatunkban és részese lennél sikereinknek? Jelentkezz még ma, magyar nyelvű önéletrajzzal! Egy rövid motivációs levélnek pedig kifejezetten örülünk!